0

שאלות ותשובות

מתי אפשר להזמין?

ניתן להזמין מידי יום ולבחור את יום וההגעה שלנו. להזמנות שיגיעו באותו יום יש להזמין עד השעה 10.

כמה עולה משלוח?

עלות משלוח 10-35 ₪ , הזמנה מעל 220 ₪ ללא דמי משלוח.

האם יש מינימום הזמנה?

מינימום הזמנה להגעה לכתובת המזמין 150 ₪.

הזמנה באיסוף עצמי, מנקודות חלוקה ללא מינימום.

האם ניתן לבטל משלוח שהוזמן?

ניתן לבטל משלוח עד השעה 10 ביום המשלוח. בשיחת טלפון מול שירות הלקוחות 050-6555361.

כיצד מקבלים חשבונית מס?

חשבונית עם פרטי הקניה תחכה לכם בארגז המוצרים שיגיע לביתכם.

במידה ונדרשת חשבוניות מס יש לציין זאת בהערות על ההזמנה.

איך מתבצע התשלום באתר?

התשלום באתר יתבצע באמצעות כרטיס אשראי של אחת החברות המוכרות והפועלות בארץ בלבד.

בבחירת תשלום במזומן, יש להעביר את התשלום לשליח במעמד קבלת ההזמנה.

יש לי בעיות בהרשמה לאתר. מה לעשות?

במידה ומתקבלת הודעה שכתובת המייל כבר קיימת במערכת יש לשנות את הכתובת או לנסות להיכנס עם אותה כתובת ולשחזר את הסיסמה.

כמו כן, יש לוודא שכל השדות המסומנים ב * מלאים בפרטים הנדרשים. במידה ועדיין ישנה בעיה, נא ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 050-6555361

שכחתי סיסמא מה עושים?

יש לנסות ולשחזר סיסמא במידה והכניסה לאתר עדיין לא מתאפשרת, יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 050-6555361

תפריט נגישות